Wednesday, September 3, 2014

Akhirnyerr... Mode Baking is Coming

Assalamualaikum....

Baru nak story. Rasanya dalam 2 minggu masa balik Melaka berkesempatan jugak aku buat kek Marble. Hahahhaa. Dari masa MC bulan 4 lagi teringin sangat-sangat. Tapi nak yang dibuat sendiri. Banyak cekadak kan. Hehehe. So mode nak baking pun datang, tengok bahan semua ada. Apa lagi. Sepanjang preggy ni memang tak memasak sangat. Awal-awal tu memang tak la, sebab mabuk teruk. Puasa la aku rasa aku leh la masak sket-sket yang simple-simple. Ikutkan macam suka orang masak kan. Sebab awal-awal aritu bau minyak pun loya. hehehe. 

Kek Marble ni simple jer kira kek basic. Tapi kalau takde mode tu memang tak jadi kan. So bila ada semangat tu kejap jer siap. Pastu macam eh lama tak buat layer so buat jugak la yang basic. 

1st time aku belajar & buat kek ni masa aku darjah 6 lagi. Masa tu mana ada mixer. Apa lagi pukul pakai tangan lorrr... Hikhik. So itulah hasil aritu. Cantik tak??? 




okey itu jer nak citer


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...