Thursday, August 21, 2014

Jamuan Raya GS Ofis 2014

Assalamualaikum

Monday lepas ofis aku buat Jamuan Raya. Tapi buat sederhana & simple jer. Sempena menghormati mereka yang berjuang & mangsa-mangsa peperangan di Gaza juga MH17. Baru teringat last year punya jamuan raya ofis aku takde. Hehehe. Masa tu baru lepas kawen & aku cuti kawen. Hihihi. 

In shaa Allah, Ahad ni 24 Aug genap setahun aku & Ipin as husband & wife, menikah. Rasa macam sekejap masa berlalu. Sekarang aku dah pun 33weeks. 3 minggu lagi cukup 9bulan. Laju kan masa. 3rd trimester ni laju jugak berat aku naik. hehehee. 

Jamuan Raya GS tak jemput sesapa just internal jerk. Among staff 140 jer. Sebab buat collection so tempah caterer & Big Bos sponsor kambing bakar. 1 ekor jer tapi sedap la. 1 sebab fresh, 2 sebab tak hamis, 3 pandai orang tu buat. hahhahaa. Iolss makan okeh, portion kecik jer. Bubuh kuah kicap + blackpepper. Sedapp. 

Ikutkan diorang suh pakai baju raya. Tapi kan baju raya aku tak muat tang kain. hehehe. So aku belasah pakai ala-ala jubah aka baju pregnant la. hehehe. 

Tapi kan aku kureng sangat nak bergambar. Takde nak snap pic makanan yang banyak2. Ni pun kawan2 ajak bergambar. hehehhee. 


















Okeylah.. babai... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...