Friday, February 11, 2011

Masya-Allah... kite da makin jauh

alhamdulillah semalam dapat pergi dengar ceramah agama sempena Maulidur Rasul di MPH bersama cikin.... lama kot tak g dengar majlis2 ilmu ni.... ceramah start kol 12:30 tapi kami turun pun da 12:50 r... sayu gak.. berkaca2 mata ni.. da makin jauh rupanya aku ni... masya-Allah.... "kite akan selalu sebut orang yang kite sayang..... sebab kite sayangkan.... kalau kite benci @ tak suka kite takkan sebut nama orang tu kan... kalau kite ngat orang tentu orang ngat kat kite kan".... macam tu jugak perasaan kite kepada Rasul kite & pencipta kite.... aku tak keseorangan dalam dunia ini.. aku ada keluarga, kawan2... yang sentiasa ada ialah pencipta kite... kadang2 kite lalai, lupa.... tapi DIA tak pernah lupakan kite.. sentiasa bagi apa yang kite nak... time susah senang.... zalimnyer rasa..... tapi alhamdulillah kesedaran masih ada & aku masih belum terlewat.... semoga kite semua terus diberikan kekuatan untuk mencari sebuah kedamaian serta ketenangan yang abadi untuk berada di landasan yang benar & diredhaiNYA.... 
 
Penceramah   :           YBGH USTAZ AHMAD DUSUKI ABDUL RANI
             (PENDAKWAH BEBAS)

Tajuk                :           RASULLULAH S.A.W DALAM KEHIDUPAN MUKMIN


 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed