Monday, May 13, 2013

Congrats To .......

Assalamualaikum.....

hye semua... lama sungguh aku tak ke udara di sini..... 
hope korang semua baik2 ajer....
aku pun sihat & baik2 ajer..... 

nak share my sista konvo last Saturday. adik aku ni no 4 dalam family. 2nd gugurl selepas aku. diam tak diam habis sudah Master die buat kat UiTM Shah Alam. 2nd adik yang ada master. alhamdulillah hadiah untuk mak abah. sebagai akak, aku happy. salute sehhhh.

berita baik juga untuk mak abah, adik aku pun alhamdulillah dah dapat offer keje kat MMU. tahniah dik. semoga bakal menjadi pendidik yang berjaya. 

sebelum tu congrats to ain, my housemate aka bff. konvo degree. 

so kite layan picasssss  








eh budak ni pun sibuk... hehehe

sekian untuk kali ini.. babai... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...