Tuesday, May 28, 2013

Mari Update Laju2....

Assalamualaikum....

lama aku tak memcoret di sini.. gituw... arini dah 28 May.... 
huwaaa tinggal beberapa hari lagik aku nak menghadapi final exam in last semester..... 
aku pun dah selamat summit projek paper, in shaa Allah moga lulus walaupun mungkin kurang sempurna.... 
tawakal hanya padaMU Ya Allah.....
tahun ni merupakan final year aku di USM.... tahun ni paper sebanyak 5 paper.... 
In shaa Allah moga semua lulus dengan baik dan bakal menggenggam segulung ijazah pada September nanti.... 

paper aku start on 7 June.... 2 paper okeh date tu... diikuti paper pada 12 June, 18 June lastly on 19 June.... 

In shaa Allah semoga dipermudahkan buat diriku juga buat semua kawan2 yang tersayang....


Thanks... 

Ok bubye.... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...