Thursday, April 9, 2015

Aku bebel lagi...

Aku bukanlah motivater @ nak tunjuk pandai tapi aku suka share apa yg baik2 jer. Apa yg aku dgr tu baik aku sampaikan. Peringatan. Teguran utk aku & semua jugak. Kalau bole nk sama2 jd baik kan.

Masih lg belajar. Byk sgt jahil & lemah. Byk sgt kena baiki. Aku share sebab aku syg keluarga & kawan2 aku. Klu tk syg, lantak la. Hehe.

Kdg2 susah nk kekalkan momentum yg baik & ceria tu. Kdg2 dek krn hati panas & geram, terlepas jua. Sbb aku pun insan biasa.

Allah selalu ada dgn kita kan. Tp kita selalu lupa, leka, lalai. Allahuakbar. Kdg bila kita sedih, susah kita cari Allah. Bila kita happy, bahagia kdg2 kite lupa Allah.

Kdg2 ada kala soalan2 yg diajukan aku tk dpt jawab. Bkn kerana apa, kdg2 org mcm tk puas hati dgn jwpn itu. Tkpe lah. Allah lebih tahu.

In shaa Allah i will a good listener to all. Harap kata2 yg bakal keluar dr mulut ini bole bantu menenangkn hati insan lain. Bole bantu melegakan hati mereka. Bole bantu terlepas beban mereka. Ya mungkin aku tak dapat tolong 100%.

Jaga makan.
Jaga tidur.
Jaga kesihatan.
Jaga ibadah.
Jaga diri.
Jaga emosi.
Jaga perilaku.
Jaga solat.
Jaga-jaga.

Okeylah. Babaiii.

Peace yow!!!

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed