Tuesday, April 7, 2015

My Baby already 6 month

Assalamualaikum...

Semalam 6 April genap Zaheen 6 bulan. Alhamdulillah. Zaheen sihat & aktif. Perkembangan dia pun sangat baik. 

Last Friday aku gerak lambat sket dari KL sebab ada urgent matters bos yang kena siapkan. Setel semua aku terus gerak balik Melaka. Sampai ada barang yang tertinggal.

Supplement, sabun cuci muka okeh. Bila malam nak makan tengok takde. Okey takpelah.
Sebab tak ready balik lambat. Tenet ofis gelung masa tu. Takpe dugaan. 

Pastu masa nak gerak hujan tengah lebat plak itu. So bila hujan KL memang jammm.. Itu standard. 

Aku try positive & moga perjalanan selamat sampai. Terbayang muka anak, muka suami. 

Alhamdulillah aku sampai Melaka dalam 8:30 malam camtu. Bila sampai Zaheen memang tak tido langsung dari petang tunggu Mama Ayah die sampai. Bila amik die, die makan aku. Dengan cara nganga mulut & gigit pipi aku. Bagi air liur banyak-banyak. Pastu aku story la kat Zaheen kenapa aku sampai lewat. 

Makan mama... 

Bangun esok pagi dapat hadiah pipi kena geget nyamuk. heheeheh. 
Sabtu tu just keluar jap g family store & g kenduri kawen kat kampung jer. 




Incik Suami dah la buat surprise. Cuti tak gtau pun. So esok ahad pun kuar. Jejalan sambil cari tiket bus balik JB

Suka buat muka camtu bagi mama geram eh.... 





Bosan lama tunggu si Ayah posing la dengan Zaheen,



Manisnyer senyuman mu anak... 

Okeylah tu jer nak citer. 
Banyak sebenarnyer story nak masukkan kat sini. 
Tapi tu lah masa idea ada takde masa nak taip. 
Amik mood menulis kembali.
Lalalalala.

Okeylah Babaiii. 


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...