Wednesday, August 26, 2015

Sepetang bersama Suami & Zaheen

Assalamualaikum

2 minggu lepas, Ipin tak bape sihat. Lepas event Kembara Mahkota Johor, die demam + selsema. 
So dalam la MC. Ahad tu ada la die kat Melaka dengan aku & Zaheen. So petang ahad tu, aku ajak la g tengok laut. Ala dekat dengan umah jer. Nak ajak g Klebang jauh gak. Maka aku ajak g Crystal Bay dekat Alai jer. Dulu-dulu masa sekolah & belajar kat Melaka, situ memang tempat lepak aku dengan kengkawan. Hihihi. 


Gara-gara berjumpa pic lama amik kat Crystal Bay la aku ajak Ipin g sini. Hahahaha. Lama dah tak g sini. Bila g memang dah berubah pun. Ada building SPRM lagi tepi laut. Hihihi. 


Mula-mula sampai angin kuat, muka teruja. Tahan angin. Hehehehe



Potret Keluarga. Hihihi. 





Happy la die tu. Happy jugak tengok. 








Bagi duduk atas batu, kejap jer. Lepas tu nak korek siput celah-celah batu. Nampak la die tu. 




Ayah + Anak. Hero kesayangan dua-dua ni. Dua-dua ni manja okey. 


Okeylah itu ajer citer kite. Hehehehe. 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed