Wednesday, March 2, 2011

Bila Aku Mula Nak

Tengok entry apakah yang ingin aku sampaikan ea….


Bila aku mula nak memasak….  [hampir tiada mood nk masak satu ketika.. but now I happy to cook… mcm2 plan nak masak ni]
Bila aku mula nak baiki diri... [slowly i want to change to be a better than before]
Bila aku mula nak sedar aku makin jauh sebenarnya.... [alhamdulillah Allah tu sayangkan diriku lagi.. masih berikan kesihatan, rezeki.. kekuatan... ]
Bila aku mula nak happy…. [yeay da leh senyum... takde la buat2....]
Bila aku mula nak study…
Bila aku mula nak bersemangat…. dalam segala2nya...
Bila aku mula nak sayang orang..... [opsss... tu belum lagi.. aku sayang pada mak abah.. adik2.. family.. kawan2.... thanks fren to be my fren... ada ketika saat suka duka ku kamu sentiasa bersamaku....]
Bila aku mula nak bercakap... [memang aku banyak cakap kan.. hehehe]

Alhamdulillah selepas 5 bulan aku dapat hadapi dugaan ni….
Berat macam manapun sebelum ni tapi alhamdulillah aku sudah mampu tersenyum, ketawa… senyum di wajah juga dalam hati…
Tenang, lapang & gembira dengan apa yang ada sekarang ni...

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...