Friday, March 11, 2011

kenangan dolu-dolu...

tetiba tadi teringat lak kenangan dolu-dolu... dengan guy2 yang aku penah kapel... hakhakhak.. macam player lak wa ni.. ohhh tidak... nanti ada masa yang sesuai wa akan story mory la.. before berjumpa prince charming [charming la sangat kan] wa nak luahkan & lepaskan dalam blog ni... supaya ia tinggal satu kenangan... [memang da jadi kenangan]

aku berharap akan berjumpa dengan seorang lelaki yang boleh menerima aku seadanya aku & boleh membimbing aku dunia & akhirat serta boleh mengharungi segala pancaroba yang bakal menyusul & menjadi keluarga yang bahagia, gembira..... amin....

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...