Tuesday, April 12, 2011

Ia sudah bermula

agak lama aku tak post apa2 kat sini kan.. hukhuk.. bz katakan.. maklumla ngah berperang dengan final exam for this semester... haruslah membaca & study okey... alhamdulillah semalam selesai 1 paper iaitu international business aka perniagaan antarabangsa... adalah aku dengan memakai baju kurung semalam okey.. maklum la first day.. amik aura & semangat....



sweet tak aku semalam ni nak g exam.. harap maaf aku tak tahu nape pic jadi gini.. padahal die portrait tadi

semalam adalah 3 jam okey paper semalam.. sebelum masuk exam.. tak rasa lapau.. al-maklum la nerves.... hukhuk.. masa sedang menjawab.. adalah rasa lapau... dengan berfikir2 lagi.. ngat2 lagi... start exam 2:15pm.. aku setel jawab suma shingga 4:45pm.... so tak larat da nk tunggu sampai 5:15pm.. so apa lagi..chow la... bukan chowrasta...

jalan clear ni tapi sampai kat jambatan pulau pinang adalah jam okey... sehinggalah kerinci.. da r ujan... sejuk.. lapau... kol 7:00pm kot aku baru sampai umah.. harus cari makanan okey.. nak beli malas nak tunggu lagi.. so aku nampak nasi goreng ni.. so jadilah nasi goreng cina udang & lobak.. hasilnyer...

taadaaaaaaaaaaaaaaaaa

nasi goreng cina


1 comment:

Mun said...

all the best ye utk exam :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...