Friday, September 30, 2011

Masalah owhhh Problem....


Apa ek kali ini aku nak story... Masalah... sapa jer yang kat dunia takde masalah, sila angkat tangan... masalah tu tetap ada walau sapa pun kite walau apa pun jawatan kita... bukan kite jer ada masalah... besar @ kecik tetap masalah... bujang ker dah kawen ker kaya ker miskin ker lelaki ker perempuan ker pendek kata panjang tak kata apa la.. sumanya tetap ada masalah yang tersendiri.... 


apapun yang penting macam mana kita menyelesaikan @ menghadapi segala masalah yang datang... jangan ikut hati & nafsu binasa jawabnyer.. sebagai orang Islam kita ada tempat mengadu... mohon & minta pada-NYA...


jangan terlalu ikut kata2 syaitan kelak buruk padahnyer.. menyesal tak sudah..


end dulu.... :):):)



1 comment:

Liyana said...

betul2, mengadu pada Dia yg Maha Mendengar :)

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed