Thursday, November 3, 2011

Calon From BFF Abah Aku...


apakah? tak sure nak citer camner.... tadik setelah 5 hari that guy yang diperkenalkan kepada yang bernama Hishamudin kol aku... kira memang first time la bercakap but around 2 minit jer kot....start ahad 30 Okt die msg jer aku.. takde la every day.. sesekali jer.. aku lak jawab apa die msg.... ntah la beb... aku tak tahu macam mana sebenarnya... maybe still terkejut dengan calon yang datang ni sebab abah gtau jangan terperanjat sah aku memang terperanjat okey... so aku tak tahu nak cakap apa... just kawan jer la dulu kot.... 


pasal die yang aku tahu la... nama hishamudin... umo 29... keje kat jabatan meterologi kat pj state , asal perak, still belajar lagi usm pjj tahun 2, kos match... 
orangnya tak tahu macam mana... 


BFF abah aku la banyak kol & msg aku tanya macam mana? bila plan nak jumpa? macam mana lelaki pilihan aku? 


tak tahu la... tak berani nak komen apa2 sangat sebab tak kenal... 


memang now aku takde declare ngan sesapa pun.. just kawan2 jer....
ni calon abang angkat aku kenalkan...
Mohd Alhafiz Asmuni aka Al Al tu just fren sebab baru jugak kenal since 20 September... first time jumpa 29 Oct ... tapi tak tahu la ... die ada cakap.. "Jen Jen kita kawan kan" yes we are fren.... sebab baru sangat kenal kan... 


kesimpulannya... aku memang usaha mencari tapi aku takde la desperate sangat... insya-allah sampai masa nanti aku akan jumpa seorang lelaki yang boleh terima aku seadanya.. sayangkan aku.... amin amin amin...


sekiannnnnn..... daaaaaaa

2 comments:

Liyana said...

amin... smg jumpe yg terbaik utk awk

jeehans.blogspot.com said...

dah tak lama tu...nti jupe la...kdg2 kita tak sedar jodoh tu depan mata kita..hehehehehe..jodoh tu ada...cume cepat dan lambat je nak jupe...cha yok cha yok

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...