Friday, March 22, 2013

Alhamdulillah Selesai Majlis Adik

Assalamualaikum....

lama tak ke udara di sini....harap semua kawan2 sihat & baik2 jer.....
oh ya... fesbuk aku telah diceroboh pada 18 Mac yang lalu.... 
sesuka hati die tuko password aku...... 

Oh ya Jumaat yang lalu alhamdulillah selesai majlis pernikahan adik boy aku no 2.... 
seyes tengok die nebes giler okeh..... bape puluh kali g toilet.... ahakss.... 
apa pun dengan sekali lafaz maka sah adik aku jadi suami orang.....
majlis berlangsung di bagan serai perak.... nun menghala ke utara tanahair.... 
waahhhh... sayu okeh masa tu.... dah besar adik aku...... 
yalah umo aku pun dah bape.... walau muda....hihihi.....
thanks pada pakcik, makcik, kazen, kawan yang meriahkan majlis & mengikut rombongan cik jen jen..... 
jom layan picas.....


kami dah siap dulu dari pengantin


hantaran dari pihak perempuan 


yeay dah sah jadi suami isteri


thanks muni & ct.... mereka ni geng usm yang juga orang perak 


ni kazen tersayang... awat seyes tu... hehehe


majlis kenduri 


tahniah dik 


ni family mak long.. pengapit tu arul anak mak long 



hantaran DIY hasil sentuhan adikku


pic reramai tapi sorang takde... 


ladiesss... 


sekian, daaaaa....

1 comment:

Nasuha said...

Selamat pengantin baru untuk Adik1 :)

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed