Friday, March 29, 2013

Rezeki & Survey Pelamin

Assalamualaikum...

hye all... salam Jumaat yang serba indah.... 
semoga semuanya dalam keadaan baik-baik saja....
lama tak merepek kat blog sendiri... fuuhhhh... nak berhabuk dah... 
dok blogwalking jer... rasa nak menulis ada... tapi tidak kesampaian untuk dicoretkan....
oh ya.... sekarang ni di samping agak busy dengan kerja....  busy jugak dengan tugasan USM... maklum la masih bergelar student kan...... juga busy dengan kehidupan..... kehidupan di masa hadapan.... ahaksss...

oh ya sebelum aku ke USM aku ada dapat untuk buat Job Assessment untuk kenaikan gred selama aku dah tetap 3 tahun..... ujian nyer ialah jawab secara online 50soalan objektif dalam masa 1 jam... soalan berkisarkan TM, Nute, KBKK apa yang kite buat.....  
apa pun walau debaran, alhamdulillah aku lulus ujian itu. dah dapat surat dari HR jugak..... 
alhamdulillah dapat naik gred C1 ke C2. terima kasih Ya-Allah atas segala nikmat & rezeki yang Kau berikan.... 

lagi sekarang aku pun agak bizi membuat survey... ahaksss... survey la sangat kann... hehehe.... oh ya adik no 2 dah selamat nikah & selesai majlis kat belah perempuan. bila majlis kat umah aku kan? in June adik no 3 giliran plak nikah kat Kelantan... so makanyer majlis kat rumah aku adalah in shaa Allah dalam Syawal nanti.... serentak untuk 2 majlis.... 

konsep @ tema kaler in mind is Green.... what tone Green still survey.....
door gift untuk tetamu pun just fikir nak bagi food which is yang simple jer...
adik2 boy taknak sanding tapi just siapkan pelamin DIY untuk sessi bergambar....

aku pun dok survey pelamin yang aku plan nak buat DIY pelamin yang simple tapi cantik. haaa gituw... ehhh pelamin untuk sapakah? jeng jeng jeng.... hahahahha.... motip....












ni adalah pelamin yang aku rasa boleh DIY... takde la ikut sebijik tapi ada konsep & idea yang aku suka. maybe akan gabungkan dari segi warna, style.. wahhh suka hati aku jer kan... kikikiki.... 
sebab konsep aku cantik tertarik kau memang dabomb... 
ehhh apa nii...
konsep aku simple tapi cantik & comelll still save budget.... yeahhhhh



aci tak nak kerusi camtu... hehehe


sekian coretan kali ini... 
nak balik kg yeayy.... jumpa mak abah tercinta juga insan tersayang... opsss.... 

okey baii






No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...