Tuesday, March 12, 2013

Kena Usaha & Kuat

Assalamualaikum semua.... 

mesti dah tido kan... aku hari ni tak ngantok lagik... selalu selamat zzzzzzzz dah....
eh jam dah kol 1.19am la.... kadang-kadang tu memang nak stay up tapi pengsan dulu... hehehe... 
apa lah aku ni.... kunci jam awal pagi... bangun la jugak tapi jap... pastu sambung zzzzzzz... 
sekarang nih aku lum leh relax lagik tau.... final year dah ni.... tapi tu lah banyak nau lak kekangan... 
eh tak leh nak mengalah kan... chaiyok2..... 
mesti buat yang terbaik kan..... best tengok kawan2 yang dah habis study.... sabo yer cik.... sket jer lagik.... ahaksss...

oh ya this week lagik 2 hari lagik training for secretary nak abes.... tapi last tu ada exam.... aku tak refer note lagik.... ada 16 module..... last day aka day exam 15 Mac.... lepas exam nak heading terus ke Perak....
nape? adik boy aku nak nikah dah.... huwaaaaaaaaaa.... eh eh .... hehehe...
aku tumpang hepi sampai sudah jodoh adik2 aku.... maknanyer mereka makin dewasa...... ahaksss...
aku??? aku pun dah makin matang??? aku biler?? in shaa Allah sampai masanya aku pun akan bersama dengan jodoh aku.... 

sekarang nih kena setelkan & selesaikan satu persatu..... betol tak? biarlah adik-adik yang tunang tu jalan dulu.... kepada adik2.... semoga dapat menjadi suami yang mithali & mendidik isteri dengan baik..... jangan lupa kat mak abah tau..... 

aku macam mana sekarang? aku alhamdulillah sihat..... pasal cyst aku tu memang lum pulih 100% tapi aku terus berusaha.... setiap penyakit ada penawar kan kecuali mati jer.... so pasti ada yang terbaik buat aku.... 
jangan give up kan.... aku tak mau down2 macam last year..... must kuat, tabah & happy.... 
Allah kan tak suka pada mereka yang putus asa..... 

dah jumpa adam lum? hehehe.... sekarang nih aku close ngan seseorang.... siapa???
partner upin.... hehhehe....

okey baiii......  

to be continue.....




No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...