Thursday, March 6, 2014

Catuan Air & Bila Rindu...

Assalamualaikum... 

Korang wat apa tu? semalam kan aku pening dari pagi sampai ke petang. Maybe sebab HB kot. Yalah baru pasan sebab tak lalu makan aku tak makan bayam, ikan bilis, paru, hati ayam, kerang dan lain-lain lagi. alhamdulillah ada BFF aka consultant. opsss.. jangan mare yer Cik Nisa & Pn Yana. hehehehe. maklum la mereka senior bab ni. ahaksss.. saya budak baru belajar. hehehehe. 

bukan apa kadang-kadang tak perasan, macam kalau hubby makan nasi lemak lauk paru aku pow sket la. sebab aku memang tak lalu nak makan nasi lemak. so hari ini makan la sket lauk tersebut. cari kerang tapi takde. takpe esok tengok. 

Alhamdulillah kandunganku dah berusia 9 minggu. lagi 3 minggu nak melewati 1st trimester. Harap dipermudahkan segalanya. Amin.

Haaaa tahu tak kan sekarang musim kemarau, hujan pun jarang turun. maka bermula catuan air, kawasan rumah aku pun terlibat. 51 jam takde air okey. so petang ni dalam 4:00pm ni. boleh la mandi puas & cuci rambut. haaa korang ngat aku tak mandi yer. mandi tau tapi jimat wooo.... sebaldi jer. hehehehehe. 

haaaa rindu kat sapa tu? hehehe. uolss dah lama i tak balik kg tau. last balik Melaka 1 Feb aritu. Last balik Kulai pulak 19 Jan. kat Hubby memang rindu tapi Hubby ada datang KL. 
dengan keadaan kurang sihat ni kan, aku sangat rindukan mak aku. huwaaaaa. bila mana rasa nak makan tu, rasanya nak request jer tapi kat sini nak request kat mana kan. hukhuk.

salu kol mak jugak, tapi malam tadi sambil tengok-tengok berita tu msg la kat mak. jarang msg ngan mak, selalu hello jer. heheheh. selalu kol jer uolls. malam tadi saja msg tanya2 kaba. pastu kan mak tanya "akak tak rindu mak ker? mak rindu akak tapi bertahan jer sebab akak tak sihat sangat" huwaaa sebak & rasa sedih sangat. sebab aku pun memang dah rindu sangat kat mak. kalau ikut hati memang nak balik kg jer. tapi yalah risau jugak sebab ni 1st time kan, hubby tak bagi drive jauh2. bukan taknak balik. dah bersedih-sedih tu terus la ngadu, pastu hubby kita balik nanti, yeay.... minggu depan in shaa Allah. thanks sayang. 
sebab risau & memahami apa yang dirasai oleh puan isteri ini, maka encik suami ajak balik kg. tapi cuti Jumaat tau, sebab Jumaat Hubby cuti. baiklah. 

okeylah... bz sket arini. taip sket pastu terbiar jap. hehehe. 

thanks for reading

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...