Wednesday, March 5, 2014

Wirid Untuk Wanita

Assalamualaikum...

Harap semuanya sihat. 
Aku google tadi jumpa lah benda ni. hehehe. 
Aritu masa Ipin datang dia ada belikan aku buku "Amalan Wanita Hamil", memang ada pasal wirid jugak tapi yang tu panjang la sket sebab ada dalam 36 tak silap aku surah-surah & ayat-ayat Al-Quran yang sangat bagus untuk diamalkan. tapi amik masa sket hampir sejam. 
So bila tengok-tengok yang ni agak pendek sket so bole diamalkan jika kita kesuntukan masa atau nak baca sewaktu kat opis kan. 
Wirid ni dari buku "Super Mustajab Doa & Amalan Agar Mudah Melahirkan Anak". 
Wirid ni sebaiknyer setiap hari baca sekali atau lebih. 
Kepada Encik suami @ bakal bapa amatlah digalakkan turut mengamalkannya. 
Semoga perkongsian ini membawa manfaat kepada semua.


1. Al-Fatihah - 3 kali


2. Al-Ikhlas - 3 kali 

3. Al-Falaq - 1 kali



4. An-Naas - 1 kali 


5. Ayat Kursi - 1 kali



6. Al-Alaq sampai maa lam ya'lam - 3 kali 



7. Ar-Rahman sampai yasjudan - 3 kali:




Setelah selesai dibaca, kemudian tiupkan dan usapkan pada perut isteri yang sedang mengandung. 
Maka In shaa Allah akan dianugerahi anak yang cantik atau tampan, tidak mudah diserang penyakit, soleh, berkat, selamat dunia akhirat dan anaknya akan dilembutkan oleh Allah s.w.t.

okeylah itu sahaja

thanks for reading 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed