Friday, June 19, 2015

Kisah Ramadhan 2015 & Zaheen

Assalamualaikum...

Aduhai... bersawang lagi blog ni.... Last update 4 June. Arini dah 19 June. Isk isk.... 
Hari 2nd day Ramadhan... Alhamdulillah bertemu lagi Ramadhan. 

Last year masa Ramadhan aku pregnant Zaheen 6bulan. Alhamdulillah tahun lepas puasa aku sihat & boleh main masak-masak. Padahal sebelum itu bau minyak pun loya.

Tahun ni lain plak kisahnyer, 9-11 June team aku ada workshop di Afamosa Melaka. Balik dari sana, weekend tu aku sakit kepala, esoknyer Ahad aku kena gastrik. So tak larat sangat. Bergolek sana, berbaring sini. Lama giler kot tak kena gastrik. Last masa zaman belajar. 2003 kot. 

So semalam dah masuk kol 5pm dah mula angin-angin. Ingat nak beli jer tapi sebabkan pening tengok orang ramai bersesak maka aku decide untuk masak. Masak simple jer. Nasi goreng udang carrot. 



Lepas berbuka aku terus sakit kepala. Kawan-kawan umah ajak g terawih tak larat sangat. Arini nak cari gavicson la... 

Petang semalam adik hantar pic Zaheen, pi masuk dalam dulang. 


Malam hari sibuk & dapat memanjat. Sebab stokis Tamar Cocoa so ada la barang-barang kat umah, dia sibuk mengerjakan. Zaheen zaheen. 




Petang ni balik Melaka... Nak jumpa budak duduk dalam dulang tu. 

Okeylah.... sampai sini dulu... 



No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...