Friday, June 19, 2015

Workshop di Afamosa Melaka

Assalamualaikum.

Ni kisah minggu 9-11 June yang lalu. Tak kiralah nak abadikan dalam blog jugak. Hehehehe. 
Team aku kena organize 1 workshop yang berkolaborasi dengan pihak SKMM & KKMM. 1st cadangan nak buat kat Langkawi akan tetapi dengan kekangan masa so decide buat kat Melaka. 

Tujuannyer untuk Negotiation Contract antara TM dengan SKMM & KKMM. 
Melaka menjadi pilihan sebab ada slot site visit di mana pihak SKMM & KKMM nak tengok dengan lebih jelas lagi berkenaan kabel TM. Lagi satu kat Melaka ada Submarine Kabel Dasar Laut. 
Ada 4 negeri di semenanjung Malaysia yang ada SKDL iaitu Kuala Muda, Melaka, Cherating & Mersing. SKDL ni menghubungkan talian antarabangsa. Kagum tengok masa g sana. 

So marilah layan gambar yang ada yer. Aku ke sana as urusetia. Aritu aku gerak dari umah mak aku jer la. Hihihi. 






Bilik superior untuk bosses


Bilik untuk aku. hehehehe. 


Agenda workshop 




Site visit 













Makan 6 kali okeh kat Afamosa. Tak sempat snap pic makanan. Hahhahaa. So khamis itu selesai terus shoot balik KL & hantar barang-barang ke ofis. 

Lepas balik la umah. Sekali baru perasan kunci umah sewa tak bawak. Oohhh.. nangis..... 

Okeylah... sekian... 

Thanks for reading


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...