Tuesday, December 22, 2015

Hello....

Assalamualaikum….

Hai semua. Lama tak update story kat blog kan.
Bersawang berhabuk. Hehehe.
Minggu ke 4 aku aku kerja kat JB.
Alhamdulillah dah boleh manage perjalanan ke ofis.
Kerja masih belajar lagi. Maklum la memang new knowledge bagi aku.
Aku buat teknikal sekarang ni.
Zaheen pun Alhamdulillah dah makin serasi dengan pengasuh.
Badan die pun dah naik tau, makan, susu. Hehehe.

Aku plak dah masuk 36w minggu ni. Dah masuk 9 bulan.
Maknanyer tak lama lagi nak jumpa adik Zaheen.
Masa scan aritu doctor cakap nampak mostly like gurl.
So aku & hubby prepare dah nama cuma tak decide nama mana satu.
Tapi aku prepare 1,2 nama baby boy jugak.
Untuk barang adik Zaheen takde la beli banyak sangat terutama baju.
Nanti die dah 2 bulan boleh la shopping baju lagi kan. Sekarang beli yang penting jer dulu.
Beg baju baby dah ready kat dalam kereta.

Oh ya, aku sekarang agent bagi kawasan Johor untuk Jamu Suzy Honey. In shaa Allah, kali ni berpantang nak guna set bersalin jamu dari Suzy Honey.
Nak merawat masalah yang ada. Tukang urut dah mintak adik bookkan.
Bersalin kat mana tak tahu nak cakap. Kalau dapat cuti awal aku balik Melaka. So bersalin kat Melaka.
Kalau kata bersalin kat JB pun, aku akan berpantang kat Melaka jugak. Hehehe. Sebab tukang urut kat sana.

Okeylah tu jer story kali ni.  


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...