Tuesday, December 29, 2015

Kenapa Jamu Homemade By Suzy Honey????


Assalamualaikum & salam tengahari. 

Kepada semua gegadis yang masih bujang & single tu, wanita yang sudah berkahwin, yang ingin mencari jamu or herba untuk menjaga kesihatan dalaman @ merawat dalaman @ merawat penyakit/masalah @ nak kekalkan kecantikan, marilah dapatkan produk asli yang dihasilkan khas untuk kita semua. 
Ya, 100% asli & tiada campuran kimia @ bahan-bahan terlarang. 
Aku memang cari produk yang asli. Maksudnyer jika ia manjakani memang manjakani semata, takde la campuran lain. Kadang kita ni nak buat sendiri tapi cuma masa, bahan & kekangan lain menjadikan tak sempat. Suzy Honey memang amalkan makanan herba yang dijadikan untuk kaum wanita. So kalau kita tak jaga sapa lagi kan. Bukan apa, nak jaga diri sendiri, nak jaga keluarga, nak beribadat. 

Aku sendiri dah buat list untuk aku amik & makan masa dalam pantang nanti. 
Oh ya, bagi yang nak ala-ala spa bole try sabun yang dihasilkan oleh Suzy Honey. 

Bagi mereka di sekitar Johor boleh dapatkan dengan Jen Jen. Yang mana dekat dengan Jen Jen, boleh COD. Bagi negeri-negeri lain boleh juga Jen Jen poskan. Apa-apa nak tahu, nak tanya, boleh jer whatsapp Jen Jen 013-6133658. 

Okey.... babaiiiii.... 
Terima kasih.

...



No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...