Wednesday, July 3, 2013

DIY Guest Book

Assalamualaikum... 

Dok fikir nak wat Guest Book untuk majlis aku nanti. Dok google bahan2 yang perlu untuk buat. 
sapa leh tolong saya angkat jari. hehehe... aritu masa pameran pengantin dok tengok guest book tapi standard la mahal la jugak kan... RM60, RM90, RM180 & mahal lagik pun ada... 
aku rasa nak buat sendiri & then nak ucapan dari tetamu yang datang, dari family, sedara mara & kengkawan. its part for our memory. berkenan nak buat & ada Guest Book. tengok material & cara buat tak la susah sangat kan.. hehehe




templete dalam guest book 


ni antara guest book DIY... samada plain or cetak kat dalam. biasanya diorg gunakan kertas lukisan or kertas A4 jer... pastu binding. 

so, yang aku plan nak buat adalah menggunakan kertas saiz A4 jer. ngah fikir nak biar plain or print templete siap2. aku ngat buat dalam 100 helai. ok kan. hehehe. 
hiasan depan tu nak letak apa yer...

okeylah sambung lagik nanti. kite tengok apa yang jadi.. hehehe



No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...