Tuesday, July 9, 2013

Review : Wedding Adik no 3

Assalamualaikum

Tu dia baru nak citer. aritu nak masuk pic yang tak lepas sebab guna kamera so pic bigger size. so ni jer ada time yang leh nak edit sket. kejadian pada 28 & 29 June yang lalu. adik boy aku dapat orang Kelantan. 
masa kitaorang to Kelantan, orang Kelantan gigih ke KL sebab 29 June tu kan bola Final TRW vs JDT. so sepanjang jalan la selisih ngan diorang. kitaorang gerak ke Kelantan 28 pagi sebab adik aku nikah lepas isyak. 

haaa g sana 4 kete sebab 1 kete lagik dah g dulu, makcik aku memang orang sana, so 1 kete pakcik & cousin dah gerak awal. masa tu aku bawak cik bibah. cik bibah first time g Pantai Timur & aku first time drive more than 8 Hours okey. alhamdulillah drive pergi & balik. 

malas nak citer panjang meh la layan pic yang akan aku tempek. sepanjang majlis nikah + kenduri belah perempuan. 


with cousin & sis in law 

hantaran 2 belah pihak


mak abah with perantin 

time nikah. yg tengah tu wan aku

cousin sefamily 


wajib la kan aku

aishah  ngan sapa tu? hehehe

sebelum ke masjid. ngan sis in law. tu adik no 2
yang nikah bulan 3 yang lalu

perantin zahid & sue.
selamat pengantin baru. 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...