Friday, May 9, 2014

Kembali Bekerja Semula....

Assalamualaikum....

Aku dah pulang ke KL. Dah kembali bekerja setelah hampir sebulan jugak MC.
Nak biasakan dengan keadaan baru ini. Cukup sebulan lepas aku operate. Aku tak leh lasak-lasak sangat. 
5 May start keje tapi kena bertugas di Hotel Pullman Bangsar sebab ada workshop. Hotel itu tak jauh dari ofis, 5 minit jalan kaki. 4 hari la berkampung di sana. huhuhu... 






Day 1 kat sana lepas setel keje maka sibuk la bergambo. Lama tak bergambo dengan kawan2. hehehehe.




Day 2 amik pic tak banyak sebab banyak keje sket. huhuhu... 






Day 3 tukar venue kat level 3, tempat tu ala-ala romantik. hehehee. Masa ni aku masuk lambat sket sebab g appointment klinik dulu sebab kena minum air gula aritu. Kat level 3 ni ada Chill Out Space. 







Day 4 or last day keje kat Pullman. Semalam la. hehehehe. Semalam ofis cuti sebab ada Meeting Tahunan AGM. Meeting Shareholder. Perghh nampak diorang bese jer. Bawak paper bag tapi jangan main-main. Duit manyak wooo. hehehe. 

Semalam sempoi la sket dressing. Alhamdulillah ada 2 jeans yang aku muat lagi, beli kat Scarlet Jusco. Sebelum ni pakai memang longgar & kena pakai belt. Sekarang ini tak payah kot. hehehee. 


Okeylah tu jer sekian.... 


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...