Tuesday, May 27, 2014

Senaman untuk yang hamil

Assalamualaikum.... 

Tajuk entry tak leh blah kan. Entry untuk diri sendiri. kui kui.... Kepada yang seangkatan dengan aku, marilah kita sama-sama bersenam. Aku tanya pakcik google tadi. So jumpalah senaman ringkas buat wanita yang preggy. hehehe. 


Are you ready? hehehe. Mari kita tengok dulu camner nak buat. 

Senaman Taylor tu yang duduk itu in shaa Allah aku boleh. Tapi bab mencangkung tu camner ek. Aku ngilu nak buat camtu. Sebab sekarang pun g toilet pun yang duduk jer lepas operate. huhuhu... 

Senaman untuk payudara, in shaa Allah bole.



Haaa untuk 2 jenis senaman ni in shaa Allah boleh buat. Senaman Tulang Belakang kena tahan dengan satu tangan eh. 

Senaman Perut baring jer. ngeh ngeh. Nampak cam senang kan sebab baru tengok tak buat lagi. 


Last senaman untuk kaki. hehehehe. Jom sama-sama buat. 

Selamat mencuba.

Babaiiiiii.... 








No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed