Tuesday, August 19, 2014

Kisah Weekend Kami & Ayam Bakar

Assalamualaikum

Harap kawan-kawan semua sihat. Masih lagi dalam Syawal. Penghujung Syawal. Dok blogwalking sampai blog sendiri pun terabai. Isk isk. 

Weekend lepas Hubby datang macam biasa. Khamis petang dah sampai KL. Pi amik kat Subang Airport & then g makan. Jumaat tu aku keje. Tinggalkan Cik Abang sekejap. Pegi & balik keje berhantar berjemput. Seronok & suka. heheheh. Bukan selalu pun. 

Tu perkarangan Lobi Menara. hikhik. Siap kena sakat ngan Hubby, kata lambat nak datang jemput. Jenuh la nak tunggu. Tup tup die sampai. Suka tau.... 


Sabtu tu balik Labu sebab Pakcik Adir & Cik Ayu aku buat Doa Selamat & Tahlil. Tapi kan saja surprise kan Mak Abah kata tak balik sebab tak dapat pun msg. hehehe. So Maksu Paksu aku tolong buat perapan Ayam Bakar. Seyes sedap. Wangi. Kuah cicah tu pun sedap. haii lahhh. hehehhe. Menu lain Cik Ayu masak Nasi Beriani, Nasi Impit kuah kacang, Mee Sup. Tapi Cik Abang ku ratah ayam bakar tu tak tahu bape ketul. Sedap nau katanyer. hehehe. 





Ni jer pic yang sempat snap. Hehehe. Pagi tu hujan, so macam malas nak bangun mandi pagi-pagi. hahhaha. Plus perut tak bape sedap, Kaki krem so lewat sket aku bangun. Maksu Paksu & Wan aku dah gerak g sana dulu. Sebab nak tolong masak-masak kan. Aku tolong sket-sket jer. Nak bongkok nak bape larat sangat dah. Rasa perut dah berat jer. Hihihi. 

Tengok tu ntah pinggan yang ke berapa. Apa lagi haruslah aku dapatkan resipi & nanti yer lepas deliver I masakkan untuk u. Ahakss. 

Pastu tunggu anak buah, Ali sampai. Ali dah bambam. Sihat Alhamdulillah. Manis jer muka die. Geram... Maksu dah jadi Nek Su. hehhehe. Nenek muda. 





Bambam kan. geram jer... nak geget tangan die tu. hehhhee. 
Yang pakai gaun tu Sofea, anak maksu. 


Okeylah sampai sini dulu. 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...