Sunday, May 1, 2011

Hajat tercapai...Alhamdulillah

Cuti hujung minggu bersambung ngan cuti hari buruh... so lama sket aku berada kat kampung kan...Aku da sampai kg jumaat malam after work..jalan tak jem lagi.. sebelum kol 7pm da sampai... lega semuanya da selesai.... iaitu exam final year 2nd year... so tunggu result jer la... da balik kg jumpa mak abah... dapat tolong apa yang termampu... alhamdulillah dapat bonus.... dapatlah belikan family sedikit keperluan harian... so pagi2 aku sabtu aku da berada di mydin.. 7:30am okey.. giler awal aku shopping... apa yang aku beli?? jom kite tengok... sket2 jer.... barang2 keperluan untuk mak abah & adik2...

shopping kat mydin

pada malam lak g shopping kat jusco ayer keroh.. niat hati nak g jusco yang baru & besar tapi memandangkan masa agak terhad so g yang terdekat.. lama kot aku tak masuk jusco ayer keroh.... da renovate.. da plan nak beli sandal & handbeg yang da memang nazak....so dapat la beli 2 pasang lagi sandal sementara ngah sale ada la disc% kan.. lalalala... dapat jugak belikan mak sepasang sandal & beg... alhamdulillah...  

sandal baru... ahaks...

alhamdulillah ada sale leh la beli sandal.... merasa la jugak....



psst simple2 jer sandal aku ni yang penting selesa bila memakainyer.. tahan lama sket... maklum la aku ni g keje merempit...



No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...