Tuesday, November 20, 2012

Nasihat Pendek


Assalamualaikum....

today aku cover CSO office..... so macam tak cukup tanah dok marathon... rasa cam berjogging pun ada jugak... ni amik masa nak bernafas jap.... fuhhhhhhhhhhhhhh..........

tadik kan ada sorang kawan ofis tanya aku..... pakwe sihat? bila lagik nak kawen???? bila abes blaja? 
aku lak gulpp... muka blur2... tak tahu la apa nak jawab... so the best answer aku bagi..... belum sampai masa lagik lagi.... jawapan selamat la kan...hehehehehe

before she leave ...... die pesan "jangan riso, jangan kelam kabut pasal jodoh nih... lantak pi la orang nak kata apa pun. tak kira la umo bape pun. cari lelaki yang leh sara kite, tanggung kite, jangan kite lak tanggung die.....never! walaupun kite bekerja sekalipun tapi biarlah lelaki tu nak kawen ngan kite & terima kite seadanya bukan kerana nak sesuatu. biar cam sekarang kurang-kurangnya happy, tak payah nak pening kepala, sakit jiwa kalau jumpa dengan orang tak sepatutnyer" ingat tu.....

oohh.... die concern jugak pasal aku.... huhuhu... thanks sis..... 

end dulu... daaaaaaaaaa

2 comments:

Hasrina said...

gulppp hehe

jeehans.blogspot.com said...

betul tu sokong 100 percent...insyaallah jodoh itu akan dtg cuma masa yg menentukan cepat atau lambat je.

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed