Monday, July 7, 2014

Teringin Jemput2 Pisang

Assalamualaikum

Hai semua.
Jap jer masa berlalu kan. Arini dah masuk hari 9 kite semua berpuasa. 
Aku baru nak citer minggu lepas nyer kisah. 
Gara-gara 1st day tengok kawan update buat jemput-jemput atau dipanggil cekodok pisang, aku pun teringin plak nak makan. 

So aritu beli pisang, Hari 5 tu tengok dah elok sangat nak buat cekodok. Pisang tak banyak pun, 3 biji pisang berangan. Alaaa untuk makan sorang dua jer kan. hehehe. Maka gigihlah aku balik keje lenyek pisang & buat jemput-jemput..
Tadaaaaaaaaa... mempersembahkan... hihihi.. warna camtu baru sedap okeh. 


Okey sekian... 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed