Tuesday, January 20, 2015

Masa Berlalu Pantas... Oh Anak

Assalamualaikum... 

Kadang-kadang rasa macam baru bersalin jerk. Tapi Zaheen dah 3bulan 2minggu. Macam tak sangka dah harungi saat getir bersalin, berpantang semua. Alhamdulillah. Haaa masih terbau-bau lagi bau baby masa lahir. Sedap sangat bau die. Sekarang pun masyam susu pun nak cium jer. Hahahaha. Aku ker ibu-ibu lain pun sama. Rasa tak puas nak cium dia.

Naik 2 kg dari masa dia lahir. Alhamdulillah. Rindu Zaheen. 







1 comment:

Cik Puan Eka said...

Assalamualaikum menantu hihihihihi.

Kejap je kan. Rasa baru lagi baca entry kawen, entry preggy tup2 dah kluar dah Zaheen.

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed