Tuesday, November 17, 2015

Besday Kita yang ke 32.... Surprise


Alhamdulillah.... 2 Nov yang lalu genap umur aku 32 tahun. 
Alhamdulillah... Allah masih beri peluang untuk aku lihat dunia ini. 
Alhamdulillah... Dikurniakan kesihatan yang baik. 
Alhamdulillah... Dikurniakan suami, anak & bakal anak yang kedua. 
Alhamdulillah... Bergelar seorang anak, isteri & ibu. 
Alhamdulillah... Dikurniakan family & family yang baik.
Alhamdulillah... Dikelilingi sedara mara yang baik.
Alhamdulillah... Dikurniakan bos & rakan sahabat yang baik.

Pada date besday aku, aku training 3 hari di TMTC Jalan Gurney. 
Alhamdulillah dapat ucapan dari semua kesayangan. Senyum jer hari tu. 
Geng BFF ada ajak makan, sudahnyer final hari Khamis baru dinner dengan diorang. 
Sebab aritu tekak teringin western. So makan lah kat Szilling Steak Bangsar. 
Kedai tu memang sedap kalau nak makan western. Serious. 

Masa sampai tu aku, Ain & Anim. Sebab Anim la beriya ajak makan. 
Aku tertanya Oya, Jaja & Kak Ida tak joint ker, diorang kata sibuk. Ok faham. 
Tetiba nampak ada 3 orang gadis berbaju kurung dari arah tepi, tapi cara jalan aku macam cam jer. 
Rupanyer yes, that Oya, Jaja & Kak Ida. Surpriseeeeeeeeeeeee...

Allah. Aku tak sangka umur dah banyak ni ada surprise. Tapi memang surprise. Sebab aku tengok status FB Jaja tengah tengok TV kat umah. Diorang bertiga dari Putrajaya. 

Thanks sangat Jaja sudi buatkan cheese tart. 2 biji lagi. Thanks korang semua for the surprise. Aku sentiasa doakan korang semua dipermudahkan urusan dalam segalanyer. 












Okey tu jer nak story. Hehhehe. 


2 comments:

- dieyana - said...

hepi besday!

Anonymous said...

wah seronoknya :-)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...