Thursday, July 14, 2011

18 hari jek!!!

assalamualaikum.. hye semua.. lama kot tak menconteng kat sini... kejap jer masa berlalu kan now dah July okey... lagik 18 hari nak pose.... masya-Allah tak sabarnyer nak pose... kira tahun ni merupakan tahun ketiga berpose di rantauan aka d Kuala Lumpur aka jauh dari family.... alhamdulillah masih panjang lagik usia aku... masih dapat lagik melihat alam ini...bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan padaku..... insya-Allah semoga Ramadhan kali ini akan lebih baik lagik dari yang lepas...

1 comment:

Edy Zaidi said...

tak sbar nak puasa...hehe

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed