Tuesday, July 19, 2011

Badge

Oleh sebab aku dah sampai tahap bosan gaban.... saja jer la nak coret-coret kat sini... hehehehe...

masa kat pesta bunga tu haruslah ada kedai @ bazaar yang menjual barang2... antaranya bazaar taman yang menjual segala jenis benih2 pokok spt cili, limau dll.... ada laman seni yang menjual baju2, bunga2, anak patung, pastu yang leh wat tulisan kat mug, badge, span, kaca... so cik ika adalah ingin buat so menarik aku sekali terjebak.... so aku adalah sangat segan & pic aku takde la banyak.. aku pilih pic pertama kali aku jumpa die masa di tasik city park seremban.... comei tak??? hehehhhe


1 comment:

Liyana said...

ehem2, hehe nak jugak!

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...