Wednesday, December 7, 2011

Trip This Week Is Going To.... Jeng Jeng Jeng

Hye everyone... 
see my entry title looks so grand because I'm doing my English assignment so try to write in English.... I know I not so good in English but I try to understand, speak & write... I try to improve my English Language too < hamik ko, faham ker tak la readers ni suma, ada ker readers... takpe .. layankan jer>


Actually just want to story about my trip this weekend.... I want to go to Segamat, Johor my uncle & auntie house because they want to open new shop and want to do the promotion and insya-Allah launching the new shop... 


*Congratulation to my Paksu & Maksu*


hahahaha..... sudahnyer tkde idea lak.... 


okey, sebenarnya aku akan ke Segamat.. antara agenda adalah nak tolong paksu maksu wat promotion & launching second shop for Fotocun Enterprise.... yang kedua memang dah lama aku tak g turun sana pung.... yang ketiga maksu aku nak memasak macam2 untuk aku... best kan... apa die nak masak??? macam-macam tu... antaranya menu adalah kew taw steamboat, kuih udang, siakap steam.... huhuhuhu.... dan yang terakhir bese lah haruslah jadi model & eksperiman maksu aku, maksu aku baru saja menceburi bidang make up ni.. first model aku lah kan... aku layannnnn jer... now tengok die da makin pandai la, da mula make up pengantin, paksu amik gambo... die yang make upkan... 


Insya-Allah after work lepas keje aku akan gerak terus ke sana..... 


**story kat sana will update later... insya-allah.... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...