Friday, January 13, 2012

Satu Ketika Di Poli Penang

pic 1-masa nih semester 5 kat poli penang
pic 2-masa nih aku ngan geng2 g gua kelam sewa kete g 8 orang
pic 3- depan pintu masuk gua kelam
pic 4 - ni tunggu nak masuk kelas
pic atas masa hari pra graduan, masa nih aku jadi mc untuk majlis tu, so ni semua budak2 kelas aku banyak gurl kan...
pic bawah nih masa time perlawanan bola jaring antara jabatan
pic atas saja bergambo depan ofis poli
pic bawah ni masa g pesta penang
pic atas tu masa hari konvo
pic bawah masa stay sebelum hari konvo, yang lagi satu depan wayang tu
pic atas masa hari2 last sebelum abes belajar
pic bawah masa g lawatan ke kilang sunquick
pic atas kawan2 seangkatan dengan aku
pic bawah g gua kelam tp kat belah luar.
masa ni hari konvo aku, buat kat usm masa ni
pic nih after belajar masa buat perjumpaan
pic nih masa g bukit bendera lagi satu pic masa balik camping di hutan negara penang maklum la joint kelab rekreasi

*** dah lama tak tempek gambar kan.. pic lama2.. sweet memory masa time study at Penang

1 comment:

Liyana said...

best kan... tgk gmbr2 lama teringat balik memori2 lama, ecehh... hehe

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed