Tuesday, June 26, 2012

Jatuh Cinta Kot... Opsssss


Apa ek nak mula citer ni... huhuhu....

Aku rasa aku jatuh cinta la... hahahahaa... bole gitu....
Kadang-kadang macam tak caya pun masih ada lagi...
Mula-mula pun aku takde la suka M pun.... 
M la bersungguh... sampai la hati aku terbuka untuk menerimanya... 
M pun cakap jugak, jumpa baru sekali tapi M kata die sayang aku sangat2... rindukan aku... adakah tu cinta pandang pertama....
M pun makin pandai amik hati aku, jaga hati aku...  buat aku tersenyum......
M ikutkan pendiam jer, yang banyak cakap haruslah aku... hehehee...
M layankan ajer semuanya, tapi kalau die tak mau citer lagi kite tutup citer.... stop... hehehehe..... baik...
Memang masih baru lagik perkenalan antara aku & M .... biarlah masa yang menceritakan dengan usaha yang tidak pernah putus...
Insya-allah jika tiada aral melintang patah, menuju ke step seterusnya... in November insya-Allah.... date??? Heheehe...
Aku ada plan satu date nih tapi tak berani nak gtau dulu, tunggu jadi dulu yea... jeng jeng jeng....

Orang kata bila jodoh tu tak sampai, takkan cepat @ lambat walau seminit....
Itulah kekuasaan Allah yang tiada bandingan.....

Biarlah rasa sayang, rindu & cinta aku buat M kerana Allah... begitu jugak ngan sayang, rindu & cinta M buat aku.... Insya-Allah....

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...