Thursday, June 14, 2012

Cari Bahagia.... Salah ker?

Assalam.... Hope semuanya sihat....
Ekoran dari aku publish pic aku dengan M di fesbuk pelbagai komen yang aku terima 90% positif... sebab aku pun bukan buat benda tak baik kan... benda elok.. perkara elok... tujuan upload bukanlah nak menunjuk just sharing.... lagipun tu kan fesbuk aku..... so aku punya sukalah kan nak letak pic apa pun... sebab kalau orang  lain pun camtu jugak kan.... opsss jangan emo2 jen2... kira hak masing-masingkan... aku takde la letak pic ori hanya lakaran karton jer pun.. kat blog ni jer aku letak pic yang ori...... 

Akan tetapi dalam ramai yang menyokong, tidak kurang yang tak puas hati bila dapat tahu aku ada pakwe... tak tahu la nape... aku hanya usaha mencari jodoh aku kan... bukan aku kacau hak orang.... kalau itu nak marah aku, aku terima.....

Mamat tu sebenarnya kawan sekolah aku jugak... macam tak puas hati bila tahu sebab tengok pic tu... tanya soalan cam polis pencen.... bila kenal? macam mana kenal? kat mana kenal? macam mana boleh terima die? bila declare? siapa die? orang mana? keje apa? bak no die nak cakap ngan die? eloooooooo ko apa hal kan.... 

Pastu ko tu serius ker ngan aku?... setakat kawan nak suka2 ngan aku jer kan.. so apa masalah ko kalau aku pilih jalan aku sendiri mengejar bahagia... lagipun aku tak declare pun ngan ko... bukan kite ni kapel.... hanya kawan... peluang untuk ko ada tapi ko tak sudi kan.... ya aku tahu aku bukan baik sangat... sempurna sangat.... tapi kau tu cukup sempurna ker.... tetiba nak sentap bila aku publish pic camtu! ni pertama kali aku upload pic camtu.... sebelum ni aku diam2 jer tetiba aku post pic camtu..... 

Aku memang nak cari calon suami, lelaki yang seyes ngan aku, yang leh terima aku seadanya.... so aku dah jumpa calon tersebut so wat apa aku nak tunggu lagik kan.... 




Apa pun kalau nak fikir sangat hal orang, hal sendiri sapa nak tolong fikirkan... 
Aku hanya mencari bahagia buat diriku.....salah ker??? 

end... 




4 comments:

Liyana said...

uish sape die ni awk? bikin propa ni... heh

Mimy Hamid said...

akak pernah lalui apa yg jen rasa...bila org banyak sgt prihatin pasal kita...habis semua pasal details nak kena bagitau ke...apa yang akak boleh advise..harap jen sabar ek....buat tak tau je soalan bonus itu..Insya Allah kalau ada joodoh tak kemana amin

Nurulbadiah Lai said...

tak salah syg:)

De Qaseh said...

abaikan cakap Org..kite berhak tentukan kebahagian kite...insyaallah dgn izinNYA kebahagiaan itu pasti milik kita....:)

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed