Friday, January 11, 2013

Alhamdulillah... new gadget...

Assalamualaikum....

lama tak merepek kat sini... hehehe... 
hye kawan2... hihihi... harap semuanya sihat-sihat jer... 
tinggal 10 hari lagik aku nak ke USM Penang menghadiri kursus intensif selama 18 hari....
start on 21 Jan till 7 Feb nanti... untuk final year nanti aku akan stay kat desasiswa indah kembara... yeay....
dekat ngan dewan pekse... alhamdulillah... bukan apa tahun lepas dok nunn atas bukit yang sangat tinggi... 
#pengsan# ulang alik g kelas, g dewan exam.... hehehe....

alhamdulillah rezeki nak pakai hp samseng kesampaian.... tapi aku amik samseng s advance jer.... ikut keperluan & in budget aku la...  nak pakai note 2 bajet tak bape nak cukup lagik..
orang kata ukur baju di badan sendiri.... ni 1st hp touch screen aku.... bkn apa cik nokia aku tu dah berhang selalu.... sampai orang nak msg, kol pun tak dapat.... maaf yer.... 

baru lagik aku beli samseng tu on #5 Jan 2013# mark date as memory nanti... hehehe.... 
al kisah esoknyer sim card crash..... 2 hari okeh tak dapat berhubungan..... apa pun alhamdulillah selesai jugak prob tu dengan sim card yang baru..... 

meh nak preview.... agak jakun, excited, tak tahu nak guna mula2 okeh... hahaha... jawab kol tak lepas... kikiki..... 
okeylah boleh nak berwhatsapp aku rasa perlu sebab mostly guna application ni....
leh berinstagram.... (baru nak havoc) hehehe.... 



hahaha.... tu la hp baru kite.. cumil jer cam tuan die... for me smart coz tak besar, tak kecik sangat.... apa pun alhamdulillah.... thanks cik nokia along with me.... lama tau tak beli hp.... siap bawak bodyguard... adik2 boy aku la..... hihihi... tgk hp pun nak interframe..... hehehe.. lepas ni tuan punya hp lak.... jangan mare haaaaaaaa...

okey baiii

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...