Thursday, January 3, 2013

Kenangan Pahit Manis 2012


2012 sudah pun melabuhkan tirainya.... 

kenangan 2012 bagi aku sangat-sangat banyak mengajar aku erti kesabaran, ketabahan, kedewasaan, persahabatan, kasih sayang, kekeluargaan dan banyak lagik..... 


kita bermula dengan manis dulu yer.... ahakss.... manis sangattt.... hahaha.... kununnnn


1st - masa dapat keputusan peperiksaan akhir semasa tahun 3 yang lalu.... alhamdulillah result yang baik & makin meningkat dari tahun ke tahun,.... alhamdulillah 


2nd - kisah pertunangan adik boy aku no 2 & no 3..... as sister aku tumpang hepi... yer adik2 aku dah makin dewasa..... alhamdulillah


3rd - ikatan kasih sayang antara keluarga bertambah erat... begitu juga kawan2..... walau aku masih belum punya teman hidup tapi aku punya mereka semua..... love all.... alhamdulillah..... 


4rd - surprise besday aku yang last 2 siries..... huhuhu... yg ke 29.... 

thanks semua... love all.... 

-biasa jer la kan...... 

jom kite ke kisah pahit, actually bukanlah pahit tapi kenangan penuh dugaan....... 


1st - bila mana aku diagnosis ada ovarian cyst.... sangat down jugak masa tu tapi aku redha & terima segalanya... teruskan hidup, become more sabar..... 

tiada penyakit yang tiada ubat kecuali mati... betol tak? 


cukuplah jer setakat ni kang nak karang sampai esok tak abes lagik.....sinopsis..... 

***apa jua aku harungi & redha dengan segalanya.... :D




No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...