Thursday, January 2, 2014

Memory Sepanjang Tahun 2013 : July - August 2013

Assalamualaikum. 

Sambung lagi ke bulan seterusnya. mula2 aku ngat nak buat 1 entry jer, by month kang panjang sangat lak. hehehehe. suka hati aku jer kan. mood mengarang arini. hambiikkkkk. 

July & August memang aku & Ipin sangat busy dengan persiapan untuk pernikahan, perkahwinan & kenduri. kad dah tempah bulan June yang lalu. so baju nikah pun dah hantar tempah. so beli barang2 hantaran yang telah dilistkan. so apa keperluan yang perlu kena siapkan, kena setelkan. 

10 July kite semua dah puasa, terawih. makna masa tu makin dekat. hihihi. 
8 August pulak dah Aidilfitri perghh lagi rasa dekat sangat dah. apa pun segalanya berjalan lancar. aku nervous, takut, risau, semua ada. harapnyer majlis nikah berjalan lancar. macam mimpi aku rasa masa hari kejadian. macam tak percaya aku pengantin hari tu. majlis aku simple jer. buat yang penting jer. mungkin ada yang terlepas pandang aku tak sempat jemput, kad jemputan tak sampai pun ada. 

akhirnya sampai jugak date 24 August. alhamdulillah, bermula title sebagai seorang isteri kepada suami. bermulanya episode baru dalam hidup aku. 


to be continue

Thanks for reading

_RZ25_





No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...