Thursday, January 2, 2014

Memory Sepanjang Tahun 2013 : Kisah Mac - April 2013

Assalamualaikum

Meh nak sambung lak kisah Bulan Mac & April. Coretan sepanjang tahun ni, di mana berlaku anjakan paradigma dalam hidup aku. kisah yang menarik dalam hidup aku. 1001 kenangan juga perasaan. Alhamdulillah. kisah kita semua tak sama, barulah warna warni kehidupan. kalau citer ko aku sama jer. bosan wehh. kuasa Allah kan. 

Bulan 3 merupakan bulan terakhir aku mengikuti kursus untuk Setiausaha yang dianjurkan oleh pihak HR TM. Kursus selama hampir 5 bulan bermula November 2012 bertempat di Royal Lake Club, Tasik Perdana, KL. Gain new knowledge kat sini, berkenalan dengan ramai lagi rakan setiausaha yang lain, di mana menambah networking. Best & seronok bila belajar ilmu yang baru kan. Ada 3 batch, aku dapat panggilan Batch 2. All gugurl, senior, junior berjumpa. Alhamdulillah aku dapat joint Batch 1 & 3 untuk module sebab aku ke USM kan.

Bulan 3 ni jugak busy dengan preparation adik boy kahwin. 15hb exam day & last day training. So selesai exam terus gerak ke Bagan Serai, adik aku nikah Jumaat malam & kenduri pada esok harinya. Meriah la sebab ramai jugak sedara yang follow rombongan dari Melaka, thanks kepada semua pakcik makcik belah abah & belah mak serta cousin2. Meriahhhh. Hehehehe. as kakak aku tumpang happy bila mana adik aku jumpa cinta hatinya. 

Hubungan dengan Ipin baik ajer, selalu msg jer la kan. Memang tak jumpa selalu sebab jauh. Tapi ada la sekali sekala Ipin datang KL. Hujung bulan aku ada ke JB, 30 & 31 Mac sebab jumpa kawan2 USM untuk siapkan projek paper, turun sana jumpa lah Ipin sekali. Sempat la jejalan kat Jom Heboh di Angsana. Masa ni lah HP Sony Merah aku hilang dalam kesibukan di Jom Heboh, maklum saja ada tangan yang gatal. Mungkin jua aku cuai. Apa pun aku pasrah redha, takde rezeki. HP tu memang kenangan, start 2011 pakai & kamera die sangat cantik gambar.


April cousin aku Azza mengikat pertunangan di Nilai. So kami sekeluarga balik ke Labu, Mak Long mintak tolong buatkan hantaran sebab tak siap satu apa pun. Huhuhu. meriah kami sekeluarga balik, maksu pun ada, decide pakai baju yang sama. thanks su belikan baju raya tahun lepas sama. boria. 

aritu celebrate kawan baik kat ofis Nisa. Nisa dapat bunga dari bos die. bestnyer. hahahah. aku & yana tumpang posing jer. heheheh. 

April merupakan minggu Setiausaha. so memang busy la bulan secretary g function. hahahhaa tapi takde la g semua. sapa nak bayooo. macam biasa aku g under ofis nyer lah kan. bos dah beli table maka dapat g event tu alhamdulillah, tiap2 tahun memang g. tahun ni tema merah hitam, thanks maksu sponsor baju. kali ni venue Secretary Day kat Menara KL, masa g naik Coaster TM. artis dayang nurfaizah, bob mesra, 

seperti biasa layan jer pic rojak pasembur yang ada, yang sempat dijumpai. hehehehe. 






akan bersambung lagik.... 

thanks for reading 

_RZ25_

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...