Thursday, January 2, 2014

Memory Sepanjang Tahun 2013 : September - October 2013

Assalamualaikum

Start lepas kahwin kami banyak g seminar menambah ilmu pengetahuan. berkenalan dengan orang-orang yang berjaya, Jutawan dalam senyap. terbaik la diorang. 

Alhamdulillah dapat sponsor honeymoon di PD selama 3 hari 2 malam. dapat stay kat apartment. round PD la masa tu 6-8 Sept. 

Hari Malaysia giliran majlis menyalang belah suami di Kulai. baju masa tu simple jer. baju sendiri. kami cari warna sedondon jer & lepas tu leh pakai g ofis. baju aku cari kat 1st Lady jer. tu pun setelah lebih 10 kedai g cari. baju Ipin baju masa Raya beli kat Jakel. huhuhu. aku make up sendiri masa majlis aritu. hubby request suh make up sendiri. 

Majlis menyalang di pihak Ipin pun 2 pasang pengantin sekali ngan adik lelaki Ipin, diorang dapat orang dekat jer, kawan 1 sekolah. 


selesai majlis di Kulai kami pergi g honeymoon. hehehe. balik Melaka jap sebelum g honeymoon lagi kat Gold Coast Sepang 18-19 Sept sebelum sambung honeymoon ke Penang. lepas kenduri lagi satu majlis sejarah iaitu majlis konvokesyen aku 21 Sept. dah alang2 ke Penang honeymoon lagi la. hehehehe.

awal October adik gurl aku Ifah tunang. Ifah dapat orang dekat jer, orang Melaka gak, kampung sebelah. haaaaaadate Ifah tunang sama hari dengan besday Ipin. Raya Haji tahun 1st sambut dengan family mertua, agak kekok jugak tapi layan jer. 

1st time fly 15 Oct naik Malindo Air dari JB-KL alone. hehehe. nervous mula2 aku. cuak. 

akhirnya kami geng BFF menawan Broga pada 19 Oct. masa ni aku tak dating ngan Ipin sebab dia g Phuket ngan bos & kawan2 dia. 


tu jer kisahnyer.

thanks for reading

_RZ25_

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...