Monday, December 31, 2012

Biar Putih Mata.....

Last Day in 2012.... 

Korang penah dengar pepatah "Biar Putih Mata"????? 

Masya-Allah hingga ke saat ini aku tak tahu la kenapa masih ada yang kurang berpuas hati kat aku. aku still tak dapat tahu siapa. tak kisahlah walau apa pun aku maafkan mereka semua. 

masih ada yang sanggup "biar putih tulang, jangan putih mata"

adakah itu halangan-halangan buat jodohku.... 
apa pun aku serahkan segalanya pada Allah....
di samping aku berusaha untuk kebaikan aku.....
usaha, usaha & usaha lagik...... 

aku takkan biarkan ia terus-terusan membelenggu hidup aku..... 
aku harus terus kuat untuk bertarung & melawan....

terima kasih wan & family aku yang tersayang......
terima kasih Ya-Allah.... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...