Monday, June 20, 2011

Its Party.. Black & Pink In Order.....

assalamualaikum... hye semua... entry kali ini pasal sambutan besday party my chief secretary kat office pada last friday 1762011... she is very the hot person... so many people kenal her... die pun baik ngan orang.... very the happy go lucky & ceria orangnya... ikutkan da 40an tapi still look young coz die kecik jer orangnyer.... so party buat time breakfast.. makan apa? macam2 ado... so layan jek pic2 aku bersama2 rakan2.... hakhakhak


my BFF yg single mingle.. gila kamera kami ni
 

bab posing bagi lah kat kami...






ni antara aksi bila berposing kamera... tn punya kamera adalah besday gurl pun geleng kepala... hahahhahaa.... kami kan penceria suasana.... bab mengedik depan kamera credit to ika, ira & zai... lalalalalalalalala... rasanya da lama kami tak posing2.....






in black & pink




ni antara geng2 yang baik & suka posing... hahhahaa... aku time tu first time pakai skirt g ofis... hakhakhak.. mula segan tahap gaban tapi haruslah berani.... mencuba tercuba style ladies ni... ahaks.. adik aku la yang pilihkan skirt ni okey....






its party time



ni antara pic sekitar majlis berlangsung.. persediaan makanan...



makan2 waktu pagi


menu pagi : nasi lemak masak by kak asiah aka ibu telor direbus oleh aku, sardin sandwich jugak by kak asiah, kuih lepat, kuih badak, koci disponsor oleh kak su, kuih talam sponsor by encik shahril, karipap frozen oleh aku..









besday bersama rakan2 ofis
tu lah besday gurl bersama rakan2 ofis... pic aku tkde lak... hahhahahaha... sibuk nau aku ni














sweet tak aku?? hahahaha



aku masa hari kejadian.... hahahhaa... skirt pink tk leh blah...
















nak jugak posing dengan besday gurl..



hahahhaa.. harus berposing dengan bunga besday gurl.. maklum la tak pernah dapat bunga banyak camtu lagik... lalalalalala


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...