Wednesday, June 22, 2011

Viva Owners Club @ VOC

salam.. hye semua... entry kali ni pasal aku joint club kete bibah... aku joint club viva owners club @ VOC.. aku joint first Ramadhan 2010... masa tu baru order kete.. tak dapat lagik pung... hehehhee.... aku terjumpa pasal VOC ni pun kat website.. tu terus login & register as member.... VOC ni ada central region, southern region, northern region, east region, sabah, sarawak, brunei jugak.. club ni besar jugak... banyak la aktiviti yang diorang anjurkan... komuniti juga kuat... tapi since 2011 banyak aktiviti diorang aku tak dapat joint aku follow dari jauh jek...


masa ni baru-baru lagik joint bibah.. buka pose bersama geng2 VOC.. aku sampai lewat sket... masa ni kete baru lepas tinted....




masa ni g open house masa raya...


bersama geng2 VOC yang sangat happening & sporting... masa ni open house kat nilai, N9... central region + southern region


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...