Monday, June 20, 2011

[ Weekend Wif Sweet Memory ]

Assalamualaikum.... hope semuanya sihat2 & baik2 jer... happy sokmo

hahahahhaa... this weekend so tired but so happy..... full activities okey....

jumaat after work terus gerak lik kg... dari tol sg besi ker tol ayer keroh sejam okey.. aku dok kat fast lane... sebab taknak mau layan penat + ngantok aku speed la sket... 140km/j .... alhamdulillah sampai dengan selamat....  aku speed tapi dengan selamat... TQ kepada semua2 kete bagi aku laluan.... hehehehe.... sampai umah so happy tengok mak abah & adik2 suma sihat2 jek.... after mandi, kemas so apa lagi operasi buat karipap frozen..... tepung & inti dibuat oleh emak.. sodap mak.. terbaikkkkkkkkkkkkk........... den tolong kelim jerk.... alhamdulillah market ada... mak teruskan... akak tolong jek.....


karipap yang telah siap sebelum di goreng untuk frozen

teman tido.. sangat besau bear ni


sabtu lak pepagi da bangun... kejutkan beliau.. maklum la beliau keje sabtu ahad... ada ot sapu jek... ada peluang kan... kang tkde dok diam2 ek... hehehhee..... lepas subuh dapat la melelapkan diri sebentar... after kemas2... membasuh bibahku sayang.... mandi siap2 ke bertam coz majlis jamuan kazenku kawen.... tapi ni belah lelaki... bertempat di taman bertam setia... lepas tu balik lepak2 jap layan maharaja lawak minggu k 11.. bersama family.. gelak guling2 jugak la... lepas asar.... lokasi ke segamat.... umah baru maksu ku... suka suka tengok umah die.. simple, elegent & so sweet.... malam sempat lagi layan maharaja lawak lagi... sambil tengok maksu ku susun album kawen.... borak2 sampai kol 1 pagi... maklum la lama tak jumpa maksu....maksu aku dengan aku beza 2 tahun jek... paksu adalah sebaya dengan aku....

posing sementara tunggu mak den...
posing bersama pengantin, mak, makcik2 ku...

deco umah maksu ku.. sila abaikan tudung saji tersebut.. hehhee

ruang tamu sgt ceria
ahad lak adalah kenduri doa selamat serta kesyukuran sempena umah baru.. adalah harus bangun pepagi ke pasar mencari barang2 untuk memasak....

masak lomak daging salai dengan pucuk ubi
ayam masak merah.. sangat sodappppppppp

masak lomak tempoyak udang + petai.. from cik ayu

aku yang terperangkap lalu terlena... huhuhuhu
dalam kol 3:30pm aku gerak lik k mlk... then kemas2 barang terus balik kl singgah sebentar d senawang berjumpa beliau jap... dating dalam kete bergerak.... cian beliau penat.... hantar makanan then baru gerak k kl... sebelum k klang antar barang2 adik aku... adik aku keje kat sana... selesai suma baru leh balik umah.... baru nak sms cik liyana... die da sms dl.. thanks awak so caring me....

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...