Tuesday, June 14, 2011

Result Year 2.. apakah!!!

6 june telah berlalu... sebelum kuar result so many eksperasi aku rasakan.. yalah dengan takut, bimbang, risau segala macam perasaan ada...

akhirnya jelas segalanyer... for year 2 aku mendapat 3A, 4B,1C & tak penah dapat ni sepanjang hayat aku belajar.. 1F... korang rasa.... year 1 result aku bese jek no A.... 8B, 3C... maklum la year 1 study main2.. last minute gila babas... year 2 is better study tapi agak last minute jugak la.. target nak dapat DL.. pointer 3.7 tapi usaha aku lum cukup kuat lagi.. so moral of the story... study.. fahamkan sungguh.... study awal2...

so for year 3 aku sasarkan lagi terbaik dari year 2.... skor suma A untuk semua subjek... nak jugak merasa naik pentas di peringkat ijazah ni.... cari semua info buku2 yang terbaik.. so for year 3 aku kena mengulang subjek yang F tu.. apakah? itu adalah subjek Labour Ekonomi...

siti zainab kamu harus berusaha dengan lebih gigih lagi ya!...

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed