Thursday, June 2, 2011

June Sudah!

ermmm.. diam tak diam.. sedar tak sedar.. da bulan june.. da setengah tahun beb!!... sekarang ni ngah tunggu result keluar.... 6 June kang!! debaran kian terasa.. aritu result provisional pada 24 May dah check.. diorg gtau Lulus @ Lulus Bersyarat @ Gagal.... Alhamdulillah 8 Subjek Lulus... 1 paper minor aku F... alhamdulillah aku bersyukur lulus.... aku agak sedey & terkejut aku gagal 1 paper tu... tp takkan putus asa.. aku akan tingkatkan usaha untuk tahun 3.... berusaha lebih baik lagi untuk dapat result yang terbaik..

Aku memang skor A untuk semua subjek yang aku amik... lulus cemerlang untuk semua subjek... amin.. amin amin...

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...