Monday, June 20, 2011

my BFF.... 4 hari lagik...

entry ni khas buat sahabat baikku aka geng rempit terbaikku.... cik liyana....apakah kejadian lagik 4 hari tersebut? beliau nak kawen dah... hukhukhuk... seyes aku rasa cam sayu jek... macam la cik yana nak tinggalkan aku...... aku tumpang happy die akan mendirikan umah tangga bersama insan tersayang... aku penah la sekali cik tunang die... cuma jauh di sudut hati aku sayu gak...gedik kan...

nak tahu macam mana aku kenal die? ingat2 balik cam lawak jugak... jadi kalau orang kata aku ni peramah aka banyak cakap aku memang akui la.. dah memang tu aku.... kadang2 aku kena kawal jugak.... asyik nak bercakap jek.... tak letih ker??? hehehee.... aku kalau diam makna aku merajuk la.... hhahahaha..... eh ehh.. apa aku da merepek ni... nak citer pasal yana ker aku.....

aku kenal ngan yana kat bus stop.. zaman2 naik bus g keje.... yalah takde kenderaan lagik masa tu... awal January 2009 aku baru pindah ke taman perumahan permai... boring siot g keje sorang2.. adalah harus mencari kawan... pertama kali nampak yana aku rasa die pun budak baru jugak sebab keskemaan terserlah.. sama la ngan aku.. aku pun buat2 macho tegur die... hahhahaha.... lalu bertanya : "awak keje TM ker?"
[padahal tahu sebab tali sama.... hahhahhahaa] "nama awak sapa?" start dari situ lah bermula kisah perkenalan kami.... dari g keje sama jer sampai ke balik keje sama.... lepas ke pasar malam sama2.... sampai la aku bawak datang motor aku sejak June 2009... die merempit ngan aku... alhamdulillah.... cik kelirey pun ada masa May 2010... cik yana lah akan jadi orang pertama yang akan tahu, naik, merasainya.....
sehinggalah cik bibah aku ada pada September 2010.....

saat aku bersedey... kat dialah tempat aku tumpang bermanja.... bercerita.... thanks awak sudi dengar.....walau kadang2 ntah apa2... musti awak boring kan kadang2... hahhahahaha.....  banyak tempat jugak aku redah ngan die.. naik motor la.. naik kete la.... amcorp mall, klcc, ampang, midvaley, taman jaya, kajang, broga, cheras, kepong dan banyak tempat lagik la....

tak lama lagi hari bahagia die sampai....jodoh die... die ikutkan muda lagik dari aku.... baru 25 tahun... baya adik aku no 3... hehhehee... tapi kitaorang awak saya.... hahhahhaa.... sampai sekarang tau panggil camtu... hakhakhak.... kadang2 aku nampak sebaya dengan die... huhuhu.. [pasan muda aku ni]

salu jugak aku lepak umah die.. tido2 sana... kadang2 ada masalah aku lari umah die jek.. hehhhe... kadang2 tu tk g mana pun... baring2.. tgk tv... hahahhaa.... main masak2 la.... ikut hati nak wat apa.... blog ni pun sebab die jugak.. die buat aku pun sibuk2 nak jugak... hahhahaa....

p/s : semoga awak happy, bahagia di samping orang yang awak sayang.... semoga majlis berjalan lancar, semoga menjadi isteri & ibu solehah... saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk.. saya mohon maaf jika ada tersalah perbuatan @ kata2 yang mungkin ada menguris. terguris awak... maklum saya ni kasar sket.. gurau suka hati jek.. hehehheehe.... thanks sudi kawan saya tika susah senang....melayan karenah yang ntah apa2... thanks atas segalanya... tak terluah dah.....hope persahabatan ini terjalin kekal selamanya..... saya sedey tau ni... nak nangis... huwaaaaaaaaaa..... saya sayang awak.... lalalallalallaa... lebiu lah.... hakhakhakhak...


cik liyana.... [test kamera baru masa ni]
p/s : ikutkan gambar banyak lagik oleh sebab tertinggal harddisk so ni jek la dl... hahhahahaa.. yg lain kemudian ek...


2 comments:

SUHAIDA said...

sayu pulak baca..su kenal yana dari belog..baru2 ni jumpa..hihi

Jen Jen Areff said...

puan sue : tahu ada baca kat entry yana.. hukhukhuk..

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...